Poesi och annat shit är det nya

Jag har Yodas kofta. Hihi, jag är så busigt.
Just nu har jag 16 koftor i min garderob som inte är mina. Variation, they call it. And I just sit there, loving it.

På vägen till skolan filosoferade jag. Om två blondiner som satt på en buss. Typ, mig & Antonia.
Jajajajaja sluta tjata, ni kan väl få en sneakpeak.
 
Två blondiner sitter på en buss
Bussen går mot skolan, stackarna de fick ingen skjuts.
 
Två blondiner, ska börja gräva grav
De är ju på väg till skolan
Där det finns en massa krav
 
Två blondiner, den ena såg ett blad
Snart är de i skolan, ska börja mäta grad
 
........... !
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan

Sv; Roligt värre! Då får jag önska dig lycka till :D

Postat av: Jenny

sv: nu har jag skrivit om vad jag tyckte om snabba cash2, blev en ganska konstig förklaring,men he vart som he vart :)

2012-08-28 @ 16:17:53
URL: http://www.nattstad.se/jennyhansssoon

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0