Stallet med Tilda :d <3

Har inte bloggat på ett tag, jag orkar helt enkelt inte. det har varit så mycket i veckan så har inte heller hunnit.
I måndags hade jag gymnastik, vi gjorde volt på trampolin, enhandshjulning & handvolter. I tisdags fick jag råplugga till spanskaprovet och idag, onsdag, hade jag engelskaprov.
Spanskan gick väl sådär, och engelskan gick faktiskt helt okej. :thumbup: <3

Alex & Lucas under matten :P


TILDA :D <3
Efter skolan följde jag med Tilda till stallet och fick se hur det var där, hon visade mig runt och det var askul!
Innan vi åkte fick jag låna lite ridkläder av henne, jag hade minst 5 lager kläder på mig, hahah! ;) <3


Jag i tildas ridkläder ^^

KRAM <3


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0