Middag hos Maria, Ralf & Nathalie ♥

Igår (Fredag) efter skolan åkte jag och Kotte hem t mig och lite senare åkte jag, mamma och pappa till Ralf, Maria & Nathalie på middag :)
Ralf är min morbror, Maria hans fru och Nathalie min kusin så ni vet ;) <3
Det var suupertrevligt, Nathalie visade sin musiksmak och OMG jag älskar hennes musik!!
Sen körde vi Kinect, någon dansskiva som faktiskt var skitkul! Hon berättade också om ett spel till Xbox som heter Fable, SHIT vilket nice spel det verkar vara, men väldigt hemskt. :O

På promenad med Nathalie och hennes söta lilla hund Oliver :D
Det var iallafall jättekul där, vi stannade till 3 på natten och körde Buzz ;) <3

Kramkram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0