Fast det är inte sant



mammmmma  ( [email protected]) om Och även om jag springer finns jag så du hör mig:
Men lilla gumman, du som säjer till mej att jag inte ska bromsa dej. Du har ju satt upp alla dina mål av dej själv i skolan och allt du gör på fritiden har du själv bestämt att du vill göra för din egen del. Trodde jag i alla fall. Men det är inte så?

svar: Jo det är så, jag älskar att dansa på ackis osv. Men det känns som att jag måste pressa mig så hårt för att komma längre, och får ingen uppskattning. Alltså verkligen, ingen typ. Och i skolan är det ju bara jobbigt, men försöker ändå mitt yttersta till bra betyg. Men fortfarande. Ingen jävla uppskattning.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0