Vinter pics

Har varit ute och fotat typ hela dan vid dammen och runt omkring.
Orkar inte ladda upp alla bilderna, men här är dem flesta :) <3










Ankorna var ashungriga, och när jag kom dit för att fota kom alla mot mig.
 Så jag gick hem och hämtade bröd åt dem.
<3








Dem blev helt vilda när jag kom med bröd, ganska synd att man inte ser det i bilderna.
Vill ha en bättre kamera, typ en sån systemkamera som mamma har. :(






Sen gick jag till centrum och köpte mjölk, ska baka lussebullar snart :D
Träffade Linn och Carro på vägen, HAHAHAH dem var aaasflummiga ;) <3<3<3<3
 Kram (:


Kommentarer
Postat av: merve

haha vart bor du ? :)

2010-12-05 @ 19:09:20
URL: http://mmerve.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0