Ung08 med Evelina (k) <3

Jag hade helt awezzumm kul igår med EveUng08.
Vi gick omkring och hade det flummigt och kul.

Innan vi åkte <3

Suuuuddig bild från Tuben, haha försökte få en bra bild men det gick inte så bra... (:

Spelade Rugby, tvingade med Eve xD
Spelade mot varann man skulle tackla....Jag vann mowhahahahhaha..!!<3
Det var skiiitkul<3

Iaf jag var också med i I <3 TECKENSPRÅK tävlingen igen, och vann!
Förra året vann jag också! då vann jag en döv-dvd (-.-)
Iår vann jag en I <3 TECKENSPRÅK tshirt!! :D <3
Köpte också en UNG08-tröja för 80:- <3
Visar bild på dem ngn annan gång <3


ANDERS var där D: ( i gröna byxor as usual )



Träffade skiitmånga där fast inte som förra året<3
Bl.a Johanna & co, Emma, Natti, Kevin, Robin, massa från skolan, Felicia, Issa och massa fler <3



KRAM!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0