Nej, dra mig på en gammal kärra

Nu har jag en liten rolig historia här...

Jag och Holly cyklade till Långsjön och stannade till vid en brygga. Holly balanserade där och suddenly ramlar hennes mobil ur sin ficka och ner i vattnet. Ops?
Så kommer två tjejer förbi på en moppe och stannar till precis bredvid, så jag ropar ett tja och de tittar mot oss. Vi frågade om de skulle bada och arå de skulle de. Strax kom en till tjej och vi satt där & fotade och snackade. Riktigt sociala och roliga tjejer :thumbup:
Så en av dem simmade ut och efter en stund fick hon tag i Hollys phone! Det visade sig också att hon var min gymnastikstränare innan jag slutade! hohoho, världen är liten.
Well well. Medan vi satt där upptäckte jag att min mobil var borta och jag fick cykla tillbaka halva sjön medan Josefine ringde till den. Hittade den iaf, i en skogsdunge bland sniglar.... :l













Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0