Morning texts♥

Min lovely phone. Den har varit med om så mycket, så som jag har suttit och smsat med på nätterna, folk som jag har pratat med i flera timmar utan att tröttna och som hjälpt mig när jag inte vetat vad jag ska göra. Har tappat den så jäkla många gånger och det blir ju ärr av det, fast det har inte gjort någonting för jag har minnen från alla gånger.
Men den håller ändå, till skillnad från alla fuckade touch mobiler, så håller min mobil sig och även om jag bara har den pga att min xperia blev stulen så är det en annan känsla i knappmobiler, man kan smsa utan att kolla och spela spel på det original viset.
Byta teman varje dag, behöva använda en överdrivet lång sladd för att lyssna på musik i coss hörlurar, spela in när man pratar i telefon med någon...
Åh.... saknar alla minnen jag haft med min mobil<3

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0