Jag känner hur mitt hjärta kämpar för allt

Tänk om jag en dag plötsligt står där och har förlorat allt. Varför känns det alltid så när livets alla pusselbitar faller på plats?
- Natalie Håkansson

Grymt bra skrivit tycker jag. Det känns som att jag har letat efter någonting som verkligen beskriver hur jag känner mig. Hon har helt och hållet beskrivit i sin blogg det mesta jag känner. Så jag skulle uppskatta om ni gick in på hennes blogg och läste, för det tycker jag att hon förtjänar. Så jävla bra skrivet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh jag blev helt till mig när jag såg det där... BÄSTA läsare!!! <3

2011-10-24 @ 17:53:04
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0