♥ IDOL ♥

Igår var jag på Idol med Max, Emily & Kajsa.
DET VAR SÅ FREAKIN' AWEZUM!

Efteråt blev Emily nuts och tog typ allas autografer, medans jag bara ville ha Moas, Linnis och Olles autograf.
Och yeeh, det fick jag!

Fick även Alexander Bards och Bagges autograf, men dem är inte lika intressanta

Jag pratade med Molly också, tidigare gillade jag inte henne eftersom hon påminner om en kompis jag itne gillar, men vad fan? Här kommer jag med fördomar, nej hon var riktigt schyst och rolig den stunden jag pratade med henne.
Sedan pratade jag även med Moa en stund, som verkade blyg men ändå som hej världen ni är awesome


haha jag och Olle :D


Ganska grym bild på bagge, stolt fotograf x3


THA AWEZUM CREW ♥


Och så en till bara för att vi är så schnygga


Olles, Linnis och Moas autograf :))


YEH emily och jag sprang och var bara tvungna att bli fotade med bygglovsbussen, azuuuum


Sov över där sen men Kajsa åkte hem den dissarn. Max & jag kollade på film men somnade under filmen... så vi såg klart den på morgonen. :)
Nu är jag alltså hemma och ska kolla på Jane Eyre KRAM ♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0