TWO DAYS WITH JENNIE ;D

Dagen tillbringade jag med Jennie, vi åt på donken och var flummiga, och jag var ganska väldigt klumpig så några killar bredvid oss tyckte nog vi var rätt galna.. På vägen ut snackade vi om dem och såg sen att dem suttit vid busshållplatsen bakom oss! piinsamt......
Vi gick till en park i närheten och fotade en massa, laddar upp lite bilder :) <3














Och efter vi varit ute gick vi hem till Jennie och körde yatzy,  hon vann med 3 poäng :P


Nu ska jag sätta mig och anmäla mig till kollot som jag & Stina ska t i år, KRAAM <3


Kommentarer
Postat av: wilmisen

haha va coola bilder :)

2011-03-04 @ 00:20:34
URL: http://wilmisens.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0