Och så in till stan

Och vad har man gjort idag då? Jo, åkte till Stan med Bea & Jennie för att köpa en present åt världens bästa svensklärare Britt, men det slutade med att vi provade kläder och åt yoghurtglass. Och sedan, till slut köpte presenten. Men tänker inte berätta vad det är, det får ni se på måndag :)

de tre små filurerna i jakten på present ^^ ♥


Och här är lilla jag i någon fin mask som fanns på Stockhome... :bigeyes:


Underbara Flickor! Hahah, ni är världens bästa hoppas ni vet det, ni finns alltid där och ställer upp 100% alltid.
Jag kommer alltid finnas där! ♥


Jag i en... klänning. Gillar inte söta små klänningar men får väl bjuda på bilden iaf.
Don't laugh, I just don't fit in dresses :thumbdown: ♥

Kramis :)


Kommentarer
Postat av: bea

Jag svär, nästa gång jag träffar ngn av Britts söner dödar jag dem för att vara sjuka idag -.-'

Men kul hade vi xD Kommer alldid finnas här för dig gmn <333

2011-03-28 @ 21:45:30

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0