NORMAL DAYY + Stallet med Holly ;D <3

Dagen var heelt normal, typ. Nej. Eller.. Okej den var väl som den brukar.
Så jag har inget kuligt att skriva om direkt, men här kommer lite bilder :)

Wiilma leker lite ^^


Efter engelskaprovet satte sig gänget i 7a & b vid skåpen och chillade. Bea läste boken Shoo bre och lutade sig mot Alexander och jag läste över hennes axel. Myysigt <3


Bea och jag, hahah det ser ganska väldigt fjortis ut men det var inte meningen lovar XD


THA COMPANY :) ♥

Efter skolan åkte jag och holly till stallet där hon rider och skötte hennes sköthäst som jag inte kommer ihåg vad han heter :P Men han var den största hästen och sjuuuukt gullig!

:D ♥


Kommentarer
Postat av: holly

haha, vad liten jag ser ut brevid honom!:P

jag är helt suddig...

2011-03-09 @ 22:24:25
URL: http://ersryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0