Earth Hour 2011

7 minuter kvar.. sedan släcks alla ljusen hemma hos mig :)
Det är ju egentligen bara riktigt mysigt ju, att sitta i ett totalt mörkt rum med en massa ljus tända och titta på tv med familjen. Det känns så lugnt och skönt :P
Och så ska jag ju ofc tända doftljus som jag fått av kotte <3


Kommer att tänka på min farmor Kerstin när det är så mörkt. Kommer ihåg när jag var liten, farmor låg på sjukhuset och jag gick in i vardagsrummet där mamma och pappa satt.
"Farmor kommer dö va?" Konstaterade jag bara. Och jag hade ju rätt.
Tänker på henne ibland och jag vet inte varför, men när det är helt mörkt överallt kommer jag att tänka på henne.
R.I.P


Kommentarer
Postat av: Carro

egentligen ska ju inte tv:n heller vara på ;)

2011-03-27 @ 14:45:37
URL: http://carrobaro.blogg.se/carroz

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0