Och även om jag springer finns jag så du hör mig

Det känns som att jag inte har ngt värd. Men att om jag anstränger mig, presterar till mitt yttersta, hela tiden och på allting, så får jag den uppskattning jag vill ha. Jag kör alltså 100% på allt, dansen, skolan, vänner, gymnasium och allt det där somses utåt också. Fast det finns en sak jag inte försöker till mitt yttersta med, som jag redan har gett upp hoppet på. Fast det är väl inte important antar jag.
Men iallafall. Det känns inte som om jag har ngt värde.


Kommentarer
Postat av: mammmmma

Men lilla gumman, du som säjer till mej att jag inte ska bromsa dej. Du har ju satt upp alla dina mål av dej själv i skolan och allt du gör på fritiden har du själv bestämt att du vill göra för din egen del. Trodde jag i alla fall. Men det är inte så?

2011-12-10 @ 08:29:35

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0