Skridskor me Magda <33

Ida åkte ja o Magda skridskor i kungsträdgården, ja suger på att åka skridskor. -.-'
Varje år måste jag lära om mig att åka, guud önskar att ja kunde komma ihåg hur man åker året efter!! -_-



Magda hade lite problem i början att komma ut på isen, hon snubbla till redan vid kanten!
...


Fast de gjorde ju iof ja också....  ._.


Magda som försöker åka (:


Haha en liten OMG bild p mig ;)

Efter vi åkt skridskor åt vi en kanelbulle på Max.
Inte bokstavligt alltså ^^
Drack te också, och när de bara va lite kvar hällde jag i aasmycket socker... MUMS XP
Sen tog vi tunnelbanan till skogskyrkogården och mötte upp mamma & pappa.

Hahah liten fail bild vid gamla stan :)
Hade fett tråkgit när ja fixade bilderna så ja gjorde dem lite konstiga... men jaja enjoy ;D


XD<33

'





Vi åkte till kyrkogården till min farfars grav.
Eller egentligen är det min farfar, min gammel farfar och farmor och min farfars brorsa som ligger där.
Tände lite ljus och mamma fotade runt omkring <3
Min kamera har ju bara 3.2 mp så får inga bra foton, men mamma fick asbra bilder me sin systemkamera.
Ska be henne skicka lite bilder som ja kan ladda upp p bloggen. :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0