Hos magdas mormor....^^

Vid 10tiden ida åkte jag Magda o Annelie t Magdas mormor :)
De ligger på Ekerö på landet och är ju inte van vid de så ja var lite klumpig o så men vi hade askul :D


Medans vi väntade på färjan gick jag o magda en bit o kom till en typ brygga, som magda började posa på haha...^^
Little crazy woman :D


Så såklart vill ja egofota mig men magda vill va med iaf.... XD ^^


Magda på färjan, haha det ser ut som om vinden gör att typ tungan flyger ut!! :D


Vi pratade hela tiden o va så flummiga så vi bestämde oss att vi inte fick prata medans vi handlade, och lyckades faktiskt!
En totally random bild på magda med en banan... :)



Det första vi gjorde när vi kom fram va att ta en promenad förbi alla hästa o så..
Klappade typ 8 stycken o dem va såååå söta fast va lite rädd..... ^^
Magda däremot va typ int de D:
Förresten, stängslet på bilden va ett el-stängslel och TRO MIG, det gör ont.....-.-'












Efter maten (lax, potatis o tzatsiki) rodde jag magda och Anna-Karin ut med deras roddbåt, men det började ösregna, vi rodde tillbaka och Lennart kom och hämtade oss.
Fick låna kläder av dem som jag lämnade tillbaka när jag kom hem (:
Tack!!











När Anna-Karin o Magda rodde var det torrt men när jag gjorde det öösregnade det ... :(

Imorgon börjar jag 10 över 11, längtar efter att sova :D
gonatt typ... <3


Kommentarer
Postat av: corre ;) <3

naajsa bilder asså ;) <33

2010-08-31 @ 19:13:26

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0