NO <3

Idag hade vi två timmars NO.
Vi fick kolla på döda djur som var uppstoppade och vår lärare Björn berättade om alla ^^

De här är ett KATT SKELETT D:
ser inte ut som de den är skittunn ju!!

Alexander snackar allvar med Illern...... XD

Orkar inte visa bild på dem andra :)
Efter skolan skulle jag egentligen va med Eve men vi orkar inte, men på bussen blev jag helt flummig så Stina åkte hem te mig :)
Vi hade HELT AWEZUUMMM jag svär och jag var verkligen HELKNÄPP FLUMM :D D:

HAHA ser ut som jag ska strypa dig lr ngt :D <3


Kommentarer
Postat av: Viilma

HAHA ja de ser verkligen ut som du ska strypa henne..

2010-08-27 @ 21:37:52
Postat av: stina<3

Fetto jag e!

2010-08-28 @ 11:52:17
URL: http://malinssyster.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0