Max o Alex XP

Till o börja med måste ja bara säga att imorse råka ja sätta på mig skorna fel haha för jag hade så bråttom te bussen!! XD

Före<3

Efter <3
Fail jag vet men var bara tvungen o säga haha!

Iallfall I skolan var det väl tråkigt.
Vi hade inte normala lektioner men det gjorde inget, det var skiitkul ändå <3
På lunchrasten gick jag och Max hem te Alexander för att Alex va skyldig mig 5kr haha.
(Men ja fick aldrig pengarna >.<)


Alex<3

Max<3

Sedan hade vi Musik där vi klädde ut oss och körde lite "lekar" XP
Eve på bild haha :D <3

Makrina<3

Max xP <3

Jag (o eve haha)

Efter skuulan stannade vi kvar en stund fast itne så länge XP
Mihajlo hade en ny cykel som Oskar Alex och jag testa, den va skiiiitkonstig o cykla på!!
 
Alex o ja :P

Sen stack jag och Eve till fotbollsplanen o Stod på händer, julade o sånt stuff...
Sen gick vi till Alex...............................................
(Som gick i vår klass förut)
Hans mamma öppnade dörren o eve fråga om alex va hemma.
(jag kunde inte säga ngt kunde knappt andas jag svär jag fick inge luft va fan helt tom)

 hon berättade att han inte kommer komma tillbaka till skolan,.
Han har flyttat helt nu och har bytt skola och han kommer inte tillbaka.
Hans lillasyster kom ut och ba:
Hej var de du som va kär i alex föruuut?
Gud vad hon är gullig!!!!!!!!!!!! :D<33
men iaf..

Jag saknar honom.
Mycket.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0