Now it's time to get out of your shell - but it might be slowoing

För två dagar sedan gav jag min lunch till en hemlös i Bromma. Så idag tänkte jag köpa från en Selecta automat, för att ni vet... vara snäll igen. Men det jag skulle köpa fastnade på vägen ner, så jag tänkte köpa en dricka till det för att få ner den. Drickan fastnade ovanpå. Så då tänkte jag köpa en cocio för att få ner de båda andra. Jag fick Cocio-burken. Det andra satt kvar.
Och när jag & Saga väl kom fram till där den hemlösa satt, så var han inte där. Allt i onödan, im crying.
Jävla Karma. Det här bådar inte gott för kvällen.
 
När vi kom tillbaka till skolan försökte jag se normal ut. Såhär såg jag ut då. (Saga ser alltid ut sådär)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0