Better wake up with face up

Idag har livet flytit på rätt så bra och jag har engagerat mig i allt. Vi har haft Sergio på engelskan idag och ska även ha honom på torsdag, vilket är very exciting eftersom han är en sådan amazing och divertido lärare!
Under lunchen tränade jag på bas i musiksalen till låten Pärlor med Kent. Love it!
Sista lektionen jobbade jag fortfarande på hårt och sydde min skjorta, och ikväll köpte jag t.o.m en snygg tråd till mönstret!
 
Nu sitter jag och råpluggar till musikprovet - som iof är på torsdag.
Nu är jag ledig två dagar framöver!
 ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Oj oj va spännande med gymnasieval! Men det är svårt det där.. Jag valde först natur, men trivdes varken med utbildningen eller skolan. Då hoppade jag av, jobbade ett år och sökte in på Hotell- och Restaurang året efter :) Så känn ingen panik, det går att ändra sig! :)

Jo men, det är okej med mig. Mamma gifte sig i lördags så jag är ganska trött och sliten efter det, och veckorna av planering innan :P Men jag repar mig nog snart.. :)

Guud du är ju så söt att man bara dör!! Har du haft lugg innan eller är du nyklippt? :) Kram Johanna

2013-03-13 @ 12:29:34
URL: http://johannawesterberg.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0