Om jag fick välja skulle du stanna här på jorden

.
 
 
Nu har jag gjort imn ansökan till gymnasiet. Idag tog jag ledigt från skolan och åkte till Elev-för-en-dag på Thorildsplans gymnasium. Det var amazing människor där som verkligen tog hand om mig, om jag fick välja skulle jag börja i den klassen direkt. Efteråt gick jag till Rålambshovsskolan och hälsade på Meja och var med på hennes idrottslektion.
Jag fick passa folk på gymnastik och visa upp. Superkul, läraren tyckte verkligen om mig!
Så idag har jag gjort en massa intryck, snart ska jag gå och överraska mina föräldrar också. 
 
Sociala tillställningar får en att må bra. Det är bra att omges av leenden, även när livet inte är så bra just nu.
 

Kommentarer
Postat av: Holger

Snygg design mannen!

2013-02-16 @ 00:10:11
URL: http://hollysaxton.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0