Don't you worry about a thing

Planeringen för kommande helger;
 
Fredag 28/11 - Ljussättning + träffa tjejerna
Lördag 29/11 - Shower hela dagen
Lördag eftermiddag - Öppet hus på Thorén Innovation School
Lördag kväll/natt - Sova hos världens underbaraste
 
Fredag-Lördag 7-8/12 - Lan i kyrkan
Lördag kväll - Tjejmiddag & övernattning hos Hanna 
Söndag - Julmarknad på Skansen
 
Lördag 15/12 - Gå på uppsättningen av "A christmas carol" på Maximteatern med mina favoriter
Lördag kväll/natt - The wave!
 
 
Jag har förresten färgat contails, gjorde det igår hemma hos Wilma som färgade håret lila.
Jag blev iaf rätt nöjd, får se hur länge jag har det innan jag tröttnar though :thumbup:

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0