Jag ska bli brun i sommar

Är så jäkla ledsen, har varit det hela dagen. Var i Kärrtorps IP med comenius och hade en liten olympiad, och där stal någon min väska. Jag hade lagt den vid alla andras, men vi gick iväg runt omkring på planen så ingen hade alltid koll. Och när vi kom tillbaka var allas väskor kvar, utom min. Jag letade precis överallt men ne, borta. 
Och grejen var att den var väldigt liten och svart och de andra hade ryggsäckar, väskor osv.
Åh...

Så jag har blivit av med mobil, ipod, busskort, ID-kort, bankkort, guldkort, hemnyckel, portnyckel, hörlurar, och min foundation. Och såklart, en helt ny väska. tack ni som gjorde det, not.

ÅÅÅÅÅÅH JÄVLA CP.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0