Alltid är det något

Nu är jag så jävla trött. Folk skriver till mig och vill ha tag på mig och vill träffa mig och jag vetefan, men jag svarar inte alltid. Det är faktiskt inte ofta som jag svarar. Och så blir det att "jag dissar och gör fel och jag är cp"
Nej, jag är fullt så normal som jag tycker att jag ska vara.
Men det är irriterande och nu orkar jag inte mer, så nästa gång tänker jag tamigfan skriva att jag inte tänker prioritera. Jag har vänner så ajg har råd med det.
Så nej, jag är ingen egoistisk ungesom uttrycker mig som jag vill för att jag kan. Fast ibland är jag egoistisk, men fuck you om du läser det här fel.

Det jag vill säga är att jag är trött på ett skitsnack om att det är mitt fel. För jo jag vet att det är jag också, men fatta att jag vill säga något med det jag säger. Jag försöker nå fram på ett visst sätt, och du vet mycket väl på vilket sätt.

Det här går ut till alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0