Och så var det dags att använda sedlarna

Mot alla odds har jag faktiskt gjort ett par bra köp - två dagar i rad! Oh shit, är något fel på mig?
Idag fick jag världens gulligaste armband av Holie med ett kors på, eftersom jag varit borta från henne hela veckan på konfaläger. Hon fick polkagris av mig som hon åt upp på en spanskalektion. tss

Efter skulan trippade jag, Holie och Magda till stan och köpte saker åt mig och skor åt Magda. Tappade min mobil men fick tillbaka den av El vakto de Hemköp.
Mina naglar börjar bli fina nu¨

Mysig katt har man ♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA diggar kattens blick.. Den bah '' What....Tha...Fuck?

2012-03-11 @ 00:00:11

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0