Let's kill tonight!

KÄNNETECKEN FÖR EMMA(OFFER)

❤Ni kanske inte tänker på det, men jag säger alltid "See yao" det sista jag gör innan jag skiljs åt med någon

❤LOVE uttalas för mig Lovä, alltså namnet - inte love på engelska

❤Jag tycker extremt mkt om koftor - så gott som lever i dem

❤Mitt skadade, jobbiga tix som jag har haft sedan 3an

❤Jag äter o´boy varje dag till frukost tsm med weetabix och har gjort så länge jag kan minnas

Åh... kan forsätta hela kvällen men nu ska jag läsa bibeln, nämnde jag att jag är buddhist?


HAHA punkt.


Kommentarer
Postat av: Holger

jag kan mer saker om dig. fan buddhist?

2012-01-30 @ 22:26:41
URL: http://hollysaxton.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0