Ni får stå ut med mina minnen


Återupplever gamla minnen från i somras just nu, ♥FEST I HELA HUSET♥. Fylls av känslan av musiken dunkandes i hela huset, och så mig liggandes på Stinas mage i vårat rum skrattande åt bilder på oss. Så kommer Mirre, Stephie och Sammi inspringandes och skriker och allt och bakom kommer killarna. Haha, så jävla underbara människor kan vara ibland.
Kommer ihåg våra heldagsfester i huset när alla var i killarnas rum och låg i sängarna, satt på garderoberna, hoppade ut och in genom fönstren, skrek, skrattade och sjöng. AAAAH! ♥
Hur kan man glömma er?! Jag längtar så sjukt enormt mycket till sommaren!
Vi kommer ha det roligare än någonsin.♥

Och så natten när vårat rum smög ut med Pontus och busade i köket. Lade smällare i ugnen och skåp och lite överallt. Vi skrev lappar och gömde stekpannor och grytor. Så synd det var om Cissi som ville vara extra snäll på morgonen och göra frukost åt alla istället för Jesper som vi skulle busa med.
Jag kommer ihåg hennes vita face när hon kom ut till oss när vi satt och åt och frågade om vi visste vad som hänt med köket. Hon hade kommit in och allt smällde och flög och hon backade ut i panik. Aw, stackarn. Tycker fortfarande synd om henne.

Och så det mysigaste minnet. När blixten var ovanför oss och vi var så rädda, ingen kunde sova. Så vi samlade ihop alla och satte oss i hallen med täcken och madrasser och allt. Satt där och bara lyssnade på åskan samt Josefin som läste för oss. Så mysigt och om jag inte varit så trött hade jag nog legat kvar där hela natten.♥
Tänk att blixten kan höras så tydligt ute på landet. Skrämmande faktiskt.

Hoppas ni läser det här alla mina underbara kollokompisar. Jag tänker på er och saknar er grymt mycket!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0