Lets sleep until the sun burns out

Idag börjar jag 10.25, men kunde inte sova till längre än klockan 8. Har inga gardiner än så solen var för jävla stark. Usch, ibland vill man bara krossa fönstren.
Har iaf inte gjorde mycket den här morgonen, smsat med Alexandra som jag och några friends träffade på grönan i somras. Vi åkte Insanse tillsammans och senare fick vi upp henne i tilt - hade awesome !
Hoppas hon kommer till Stockholm igen i sommar, (och hoppas jag får guldkort i födelsedagspresent.... :rolleyes: )

Jag och Alexandra efter insane :thumbup: Lägg märke till att jag saknar mina händer....


Kommentarer
Postat av: jórje

du saknar ju två hand

2012-02-24 @ 15:59:53
URL: http://hollysaxton.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0