Svaren finns i lärarens bok

And I just can't take it.
 
Skolan idag var sådär nice. Allt har handlat om ögon idag. Oscar har tittat creepy på mig all day och Ester, Skebo och Ödla log mot mig så att jag blev sådär glad.
Fast.. jag fick inte den ögonkontakt som jag hade planerat idag. Det får väl bli imorgon, om jag vågar.
Haha, det är ju sjukt. Sen när vågar inte jag saker?
 
På vägen hem blev jag ledsen. Alltså, jag har ingen lust att träffa vissa människor. Så jag vek av från vägen, men på den andra vägen fanns det ytterligare några som jag inte ville träffa. Så jag fick ta till extrema åtgärder... det slutade med att jag blev dyngsur. Och ledsen.
 
Nu göder jag mig med musik. shit.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Va kul att du gillade den, (även om jag ser ut som ett litet mongo på bilderna). Yes, Gina it is! ^^
Klart du ska våga! Om personen du ska få ögonkontakt med gör dig nervös, är det antagligen en person som betyder mycket för dig.. Och då är det värt att våga! :D Kram Johanna

2012-08-23 @ 20:57:15
URL: http://johannawesterberg.blogg.se
Postat av: Jenny

sv: dom gråa är från Teamsportia och dom svart är från junkyard! :)

2012-08-23 @ 21:36:32
URL: http://www.nattstad.se/jennyhansssoon
Postat av: Jenny

sv: skrev bara lite nu i inlägget jag gjorde senast,men om du vill ha mer kritik åså kan jag självklart göra ett inlägg om de imorgon :)

2012-08-23 @ 22:03:57
URL: http://www.nattstad.se/jennyhansssoon
Postat av: Lynn Johansson

sv: Ja jag funderar starkt på att bli läkare eller kanske advokat, jag får se helt enkelt! Vad vill du bli då? äh vad ska man med tunnelbana till haha..

Usch hatar när det händer, jag kan ligga och gråta i flera dygn. Blir verkligen deprimerad. Jag har väldigt mycket familjeproblem sen jag var liten och ibland kommer alla känslor tillbaka på en gång,.. Du får gärna berätta om det är något du är ledsen över och så, för är faktiskt väldigt förstående och hjälper gärna till!

2012-08-23 @ 22:26:45
URL: http://lynnjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0