Men då, vad står på? Fabbe blev plötsligt blek och grå, ojojojojoj ojojoj

Evelina och jag är så crazzzy tillsammans, we rule the world a veces och ibland skrattar vi så jäkla mycket att det slutar med att en av oss ligger på golvet och springer runt i en cirkel.
Thats right. Så är det!
Igår kom jag hem till henne och vi flummade medan hon gjorde sig klar och sedan åkte vi till kolonilotten och hälsade på mamma och pappa. Sen tog vi bussen till Globen, där vi för övrigt hörde folk som kallade oss fjortisar på bussen.
Jag svär att det var på grund av min hårfärg, jävla cpskadade ungar.
Efter globen åkte vi in till Eves mammas jobb där det var kultur-saker som hände, som typ överallt i Stockholm. Vi tappade bort oss i byggnaden typ 2 eller 3 gånger. Lite okoncentrerade var vi, hehe. Hennes mamma är så fiiiin och snäll och gullig!

Hejsan, jag ser ut som en fjortis. Verkligen. never bitch.

Hihi, hur det egentligen ser ut när någon egofotar sig själv ;)

Ser ni de där spåren av en fjortis...? Det sitter i håret - ingen annanstans.

True... jag är ett fan av Bamse, han är så söt <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0