Jag skommer imorgon hoppas du är där fast det vet jag att du är jag saknar dig så mycket varför finns du inte längre?

oho ho om I don't think I knew what I had:

Du ser ut som mjöl<3 Jag gillar din emo-boy på fånen

svar = MEN VISST JAG SER UT SOM MJÖL? :P me like emoboy too he´s my boi!




Kom alldeles nyss typ ungefär några minuter kanske mer sedan hem från dansen. Kan väl tycka att det gick sådär, men jag vet ju inte såg inte mig själv så noga :)
Nu ska jag bara mysa.
Tyckte mycket om Celinas kommentar till hur vi skulle tänka under koregrafin vi precis har börjat med
"Jag vet att ni alla har en Beyoncé i er, men den kanske kommer ut mest när ni är hemma"
HAHA!

puss på er jag gillar de flesta !



putiput lev med det tihi


Kommentarer
Postat av: wääääää

JAG. LOVE. MJÖL. eh

2011-09-28 @ 22:08:24
URL: http://hollysaxton.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0