What the hell really happend?

Jag vet inte vad som hände igår. Tror inte att jag föll ihop, minns att jag lade mig ner i gruset på fotbollsplanen. Alla andra fortsatte med gympan, men jag kommer inte ihåg vad vi gjorde. Stina was by my side hela tiden som jag minns det, och senare tog även Moa hand om mig. Hur mycket senare eller hur länge jag låg där vet jag inte.
Kommer också ihåg att jag låg i omklädningsrummet, antagligen på golvet. Maria, vår gamla gympalärare pratade med mig och antagligen var det dem tre som hjälpte mig upp mot sjuksyster. Men sjuksyster var inte där, så dem lade mig i en soffa i biblioteket.

Det var något som kändes som en vägg bredvid mig, som visade sig vara Moas stol.
När jag vaknade till så att jag förstod var jag var och allt, kom Lotta (vår klassföreståndare) och gav mig ett glas mjöl.
Allting var så konstigt, men jag tror inte att jag svimmade. Jag föll inte heller ihop. Jag stängde nog av mig själv, och vägrade komma tillbaka.
Det blir för mycket till slut, och det finns ingen som klarar allt.

Men jag kom tillbaka och jag vet inte vad som har hänt, idag är jag hemma och vilar och imorgon ska jag fråga Stina om allt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh usch, hoppas du mår bättre!! :/ Massa kramar till dig!

2011-10-27 @ 11:43:35
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/
Postat av: Emilia [Fotoblogg]

SAAAKKNKNNAARR DIIGG MEEDD!!!!!<3<3<3<3<3<3

2011-10-27 @ 15:10:20
URL: http://emliaemlia.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0