I must be in heaven

Okej, så idag blir det skola för min del. Träffade Magda igårkväll och hon är ledig idag från praoen, så ifall jag skulle vara hemma idag är hon tilgänglig.
Ååh... det känns verkligen som om jag behöver vara hemma en dag till, är fortfarande inne i min bubbla och är rädd att träffa människor idag.
Hur fan kan JAG vara rädd att träffa människor? Jag är den mest sociala och mest framåt människan jag vet... wow jag lät ju inte lite egoistisk. Men sant.
Well well, det blir nog inte så farligt. Bara ingen ser hur jag skakar :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Jätte cool bild och grymt fin blogg!!

<3

2011-10-30 @ 21:34:53
URL: http://nannaa.devote.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0