Jag växte upp på 00 talet.

Hej, jag heter Magda och jag är 15 år gammal (äldre än Emmah, *stolt*)
Jag hade tänkt blogga lite men som ni kanske märker är jag inte direkt van att blogga (det kan betyda katastrof..) så nu får vi se hur det går:


Just nu sitter jag och Emmah i en blå soffa. Hon skriver listor om isbjörnar och chattar på skype. Personligen gör jag för tillfället allt för att undvika matte- och svenska läxorna som ska vara klara imorgon. Ni känner säkert till känslan ;)
Som tur är känner jag lite människor som gärna hjälper till med sånt ;P
kej, nu behövs det nog lite bilder, eller? (somsagt: bloggande?!)

Checka mina sexiga redigerings-skills!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0