guys have no idea how long something they say can stay on a girls mind.

Nu bär det av mot centrum, om inte mamma stoppar mig på vägen.
Fyfan vad lack jag blir. Skulle sova hos Eve ikv men fick inte när mamma fick veta att hennes föräldrar är borta under natten. Vad fan tror hon att vi ska göra, flumma ute?
Är på riktigt jävla cp humör just nu, och har inte lust med något. Är ensam hemma (utom föräldrarna dårå, men de är tråkiga) så jag känner verkligen för ngt gott & läsk.

Jag försöker bli mindre, men vet att jag inte borde. Men jag vill. Mår bättre då. Men ikv orkar jag inte bry mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

EMMA INTE FÖRSÖKA BLI MINDRE!! VAFAN ! ät en tårta! :)<3

2011-11-12 @ 15:41:52

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0