Ett halvt hjärta plus en annan halva blir något helt... oh thats amazing!

HOLLY LYSSNA NU DIN PSYKOPATISKA UNDERBARA ELSKVÄRDA MÄNNISKA!

Du känns som en syster och står så nära mig, du känner mig ibland bättre än jag själv och vet hur du ska flirta för att få mig happyface!
Och när jag är hemma hos dig och dricker kaffe känns det bara ååh jag hör hemma här! Och så sitter du där bredvid mig som ett trött monster och säger att jag är så sööt.
Tihi, DU ÄR SÖT.

Och på dressyrtävlingarna är du stressad och okontrollerad, fast det gör inget för jag är så pro på att finnas där för dig varje sekund, och även fast jag inte kommer kunna vara med i december blir det din tur att komma backstage på danshowen och stötta mig :thumbup:

Ibland när jag är hemma och känner mig störd kollar jag på bilder på dig och ditt awesome face. Då börjar jag skratta för jag kommer ihåg när jag tog bilden. Och så skrattar jag mer tills jag ligger på golvet och bara känner att världen är fin eftersom du finns där.

Så när vi är med varandra skrattar vi åt varandra och bara är onormala. Fast det är vi tillsammans så det gör inget!

Åh jag kan hålla på i en evighet....









Kommentarer
Postat av: H

Du. e. SÅ BRAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!<3

2011-11-22 @ 22:27:36
URL: http://hollysaxton.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0