BARA FÖR ATT JAG KAN

Men dethär med att blogga var ju inte så dummt som jag trodde ( :P ) och eftersom jag inte gjort ett sk*t av mina f-ing läxor (övergår till ett renare språk nu) tyckte Emmah att jag lika gärna skriva ett nytt inlägg (ingen fara, sen slipper ni mig för ett bra tag ;P)

Nu, en liten stund efter det andra inlägget, sitter vi fortfarande kvar här i soffan. Den är fortfarande blå och nu sitter Emmah och pluggar och jag DJ:ar med spotify. NOT MUCH HAS CHANGED.
Vad vill ni mer höra..? :)

Om det faller er smak in och stuff kan ni ju få veta att jag spelar min nya favorit-låt (eller iaf en av dem), nämligen Death for cab cutie med Lack of color .. (orkar inte länka..)





Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0