TioTretton och lite annat ^^

Nyss har något som hette TioTretton öppnat i kulturhuset och Magda ville ju såklart gå dit och ser hur det var, även fast vi är liite för gamla föra att vara där. ;)
Vi kom in, men en som jobbade där var ganska tveksam. Och när vi kom in fattade vi varför - alla var så små! Vi kände oss lite mobbade, men whatever det var kul att känna sig mindre igen :)
Det var asmysigt där! Man kunde sitta i sjukt mysiga soffor som såg väldigt roliga ut och så kunde man göra massa saker,  men vi satt mest och läste <3
 

Vi spelade också ett spel som hette labyrinth och som jag brukade älska att spela när jag gick i 6års. Det väckte många minnen kan jag bara säga! :D
 

Innan vi åkte till TioTretton åkte vi också till Jeanette för att jag skulle klippa mig. Klippte iof bara topparna men det kändes asskönt efteråt, har inte klippt mig på länge! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0