Jag är smart, okej?

Är så himla jäkla trött på människor som säger att jag lever upp till min hårfärg, att jag är riktigt blond och har IQ mumsmums.
Förlåt om jag frågar när jag vill veta något? Förlåt om jag vill ha förklaringar när jag inte fattar?
Seriöst, jag vet att jag är smart, och om ni tycker något annat kan ni bara hålla käften för jag orkar inte höra ngt sånt.

Och något annat jag är trött på är alla som säger att jag inte passar utan glasögon. Och andra säger att jag borde ha linser och att jag ser konstig ut i glasögon.
Igår kväll gick demm sönder, och jag kan faktiskt erkänna att jag grät i typ 1,5 timmar för att jag inte ville att någon skulle se mig i utan eller i mina reservglasögon och ge en massa kommentarer och ha åsikter.
Men vadfan, alla ser olika ut. Jag tycker inte man ska säga sånt även om det är på skämt. jag tar åt mig, okej?

Så tänk efter innan ni säger något liknande,  även om det är på driv!
Vissa tar faktiskt åt sig jävligt mycket och det finns dem som försöka ändra dess personlighet för det
TA ÅT ER


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0