Morgon :)

Igår laddade jag ner lite ny musik till min mobil som jag har snott från pappa, (den är alltså min nu, min).
Anyways, kom på att det var ganska länge sedan som jag lyssnade på vissa artister och band, så jag laddade ner t.ex Sofijah, Denbo, Anton & Affe, Avril Lavigne, mm.
Och gissa vad jag hittade när jag kollade runt? Jo, SOFIJAH'S BLOGG
Blev såklart grymt glad så har suttit och läst igenom rätt många inlägg, glaaad glaaad glaaad. Okej, nu ska jag vara seriös.
Idag ska jag träffa Alex, hoppas att han dyker upp den här gången. Han åker hem idag så måste passa på, och timing så har mamma snackar med Morfar och vi ska kanske till Vingåker idag, yeeh skulle varit roligare om det var vilken dag utom idag. :O

 


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0