Min dag med tur och otur :D

Faan vad skönt med 5 dagar ledigt, 4 dagar i skolan och sedan är det sommarlooov :D
Nej, det kommer inte bli skönt med sommarlov.
Eller jo det blir det säkert, men jag kommer sakna vissa personer sjukt mycket som jag inte kommer träffa alls under hela lovet, önskar det :[ Jag har iaf nästan planerat lovet så det kommer bli AWESOME, kollo, lite överallt med Magda (Gnesta, hennes mormor, västervik, grönan osv.), badaa, bara chilla, gotland, göteborg och massa mer :D

Idag har jag och Magda varit i stan för att kpa skor, köpte på skopunkten. (Tre för två)

Köpte de vita :)


De här och ett par till som är slit&släng. <3

I rulltrappan på JC ramlade jag och slog i knäet och smalbenet som fick djupa sår som var helt lila och svarta, jag skojar inte! Och eftersom jag har problem med mitt knä sedan tidigare gjorde det sjukt ont och nu har jag svårt att gå. Suck.
Men trots det har jag inte låtit det stoppa mig idag och jag har envist åkt till frisören, gått promenader och klättrat i berg.
Hihihi, rebell här.

Ah juste, jag var hos friösen; resultatet;

Ni ser nog ingen skillnad, men det gör jag. Det blev föööör kort men antar att det inte gör något. Klippte faktiskt upp håret för första gången i mitt liv också, haha.

Nu ska jag och Magda kolla på film tror jag, jag vill tälta fett mysigt ju :(
Kram :D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0