Confidence here I come !

Wow... jag börjar få lite självförtroende här. Och det är bara tack vare er mina kollo älsklingar! Ni som känner er träffade, och jag hoppas att ni gör det, jag kommer aldrig glömma er. Ni får mig så lätt att le och må bra och när jag är med er mår jag som bäst. Även om vi bara chattar på facebook, pratar i tele eller skype, så känns det som att vi har känt varandra i flera år. Tack för att ni finns jag menar det <3



Isabel, Valli, Philip, Sally, Jenny, Awa, A-K, Jenna, Mehdi, Zoey, Filippa, Stephie, Mirre, Erik, Wilma, Isabelle...
Det finns så många fler har nog glömt någon, men jag lovar er. Ni gör min dag <3

and one final thing
From this very start
I love you
With every piece of my heart


Kommentarer
Postat av: Jenny

Naaaaw! Emma, DU ÄR BÄST!

Älskar dej♥ :)

2011-07-23 @ 17:27:51
URL: http://jennylouisefernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0