Nordiska museét med MAGDIIIIS ^^♥

Var skittrött när jag vaknade, mamma och smulan kom och väckte mig vid 11 :/
Senare åkte jag och Magda till Nordiska museet för dem har någon klädes-utställning som magda ville se :)
Apropå kläder, igår fick jag också två till kassar med kläder av Nathalie. TACK!! ♥♥


Hahah
magda är med i målningen <3


Jag (försöker) övervinna min fobi för dockor..... och vet ni vad? JAG VAR SÅ JÄVLA RÄDD!!!!!!!!!!!!!!!!
det går inte att beskriva hur jävla rädd jag var :S





Hihi jag bredvid stora-tjocka-fetto-statyn :) <3


Det avr så kaallt så jag ställde mig bakom en biljettautomat och.... haha det ser ut som om jag ber?^
Jag höll egentligen i mobilen men magda tog den och fotade så hann inte ta ner händerna :P ♥

Kramiiiiizz!! ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0