JÄVLAR vad mycket sms jag måste skicka....

Hejj alla, imorse när jag satt och kollade på tv kom mamma med en bunt papper och la på bordet och sa
"Här Emma, det är papprerna från tele2"
(Alltså hon hade skickat efter en detaljkarta över hur mycket sms och samtal jag har ringt under senaste månaden.)
Och JÄVLAR vad många papper, 77 stycken med bara sms och samtal!!

Ni kanske inte ser det, men texten är också sjukt liten. På ett word-dokument skulle jag tro att det är i typsnitt 10 eller 11.


På ett papper fick 64 mess och samtal plats.
det blir ju typ.. 4928 sms.
HAHAH Ojj okej det var inte så mycket XD, men det såg mycket ut på papper iallafall. :P
Hahah och jag som ändå dragit ner på sms efter mammas damp-reaktion när räkningen kom! ^^ <3


Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Randoomm,



Vi på Tele2 vill bara tipsa dig om att vi även har sms-paket man kan lägga till om man sms:ar väldigt mycket. Det lilla sms-paketet kostar 69 kronor per månad och du får 3000 fria sms till alla inom Sverige. Det stora sms-paketet kostar 89 kronor per månad och du får 5000 fria sms till alla inom Sverige. Läs gärna mer om tjänsten på http://www.tele2.se/mobilabonnemang/tillaggstjanster.html.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2011-01-11 @ 15:45:11

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0