Hos Kotte (: <33

Kom hem vid halv 10 från Kotte, åt aaasgod middag och fick med mig såna där daddel-maschipan-choklad-grejs så jag kunde bjuda mina föräldrar (: Jag älskar verkligen dem! :D <3
Iaf, spelade Ds Mario Party, kollade på fångarna på fortet senare med hans syrra och hans mamma, men annars gjorde vi usual stuff <3

Hahah Kotte ville inte va med på bild.... %<

Och hans mamma berättade också om när hon bodde i Italien och stuff och det var asnice att höra :P Och så lånade vi Hedvigs världskarta och Kotte fick lära mig lite geologi XD shit vad jag är sämst på det...


Kottiizz (:
Tror jag ska sova nu är mkt tröttare än vanligt, och så borde jag ju vända tillbaka dygnet igen innan skola börjar...
Vilket är snart :D
KRAM!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0