Fick en gitarr i skallen :(

Faan det känns verkligen som det är min otursvecka, även fast den precis börjat.
Idag på musiken satt jag bredvid Stina och Jennie och varannan person fick spela gitarr.
(Sina & Jennie fick)
Iaf, jag kollade åt sidan och Stina gjorde något med gitarren, så hon råkade smälla till den på tinningen på mig :O Det gjorde aaasont men jag försökte vara som vanligt, men då kom Eve och sklle krama oss hon hon kom åt att trycka till i tinningen och då blev det värre. Jag blev yr och såg suddigt, och sedan började jag se dubbelt! :bigeyes:
Det var skiiitläskigt, allvarligt blev fett rädd först.
Men TACK Stina & Eve för att ni hjälpte mig efteråt iaf!! <3

Jennie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0