Cornelia & Company :D

När jag kom hem gjorde jag någon slags -bär och fruktsallad med jordgubb, banan & äpple och det blev ritkigt gott faktiskt :thumbup:
Sen hörde jag Jimmy, David och Cornelia på gården utanför mig och messade och frågade om jag fick joina.
Sen stacka Nina & Ida, ett tag senare Simon och strax efter Jimmy & David.

Jag & Cornelia stannade, träffade på Linnéa och följde med henne t centrum för hon skulle hem, sen köpte glass och gick till vippan och åkte någon rolig sak som gick runt & runt :P
awezumm! <3


I SCREAM, YOU SCREAM, WE ALL SCREAM ICE CREAM!! :D <33

Åkte till gymnastiken sedan, det gick faktiskt väldigt bra..... faktiskt SKITBRA! :D <3

Emilia chillar :) <3

KRAM!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0