Third Day :)

Idag började vi kl. 9.00 med att disskutera olika saker, orkar inte säga vad.
Lite bilder :)


Sam är killen i svart hår :P
Martin & Christian (till vänster) är från Sverige, Sam är från England och Boris (Don´t know how to spell it) är från Bulgarien.


Vanessa från Spanien :D <3


Boris från Bulgarien :D


Some of the students from each country.


Hahah, Vanessa satte en prislapp på mig ;)


Christian, pic by Sam. Bilderna nedanför är tagna av Sam (from England) som försökte fota mig hela tiden :P
Sry om bilderna är suddiga </3




Omg vilket peddo smile jag har :cool:







Manel, Jag och Selma :) <3
Vi åt lunch och klockan 13.00 åkte vi in till Stadshuset och gick omkring där, I went around with Sneji (from Bulgaria, don´t know how to spell it), Valeria (from bulgaria), Vanessa (from spain) and Tilda, but I also went with the others.



The students from Bulgaria :)


Haha, Boris var så kort så killarna från slovenien och frankrike fick dra upp honom på dalahästen O.o





Jakob (from sweden) hahahahahah han är mobbad dem andra gick när han kom upp på hästen :P


Så han hoppade ner t dem andra ;)


Vanessa, jag, Sneji and Valeria :) <3


Vanessa :) <3


Jag, hehe


Valeria i en stor... öhh... mussla trorjag ^^ <3


beautiful


Jag och Sneji :D <3


Hahahah söta Tilda :D
Efter stadshuset fick vi åka hem eller göra vad vi ville, så typ 16 pers stannade och vi delade in oss i två grupper, dem som ville fika och dem som ville gå runt och göra ingenting ;)


Hahah, kommer inte ihåg hans namn men han är iaf från Slovenien :)


hehe ;P


Lol Tilda ville att jag skulle gå ner i brygga... det gick sådär </3

Klockan sju träffades vi i matsalen i skolan och åt middag. Nästan alla länder visade nåt som är typiskt deras land och vi hade awezumm!!



Hahhahahahhahhah vi hade ett litet fotokrig XDXXDXD <3

Orkar inte skriva mer nu, måste sova. Nattinatti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0