Utkast: Aug. 21, 2011

Jenny hej jag heter jenny hahah emma borstar håret just nu! hahah och jag heter jenny louise fernström faktiskt hihih  :3 jenny jenny jenny...
är inte ett kinderägg! enligt henne asså ;)
men jaa.. jag är ju lite bäst men bara lite. för jenny jenny jenny skriver nu och jag äter mormor och morfaf + mamma och morbror adolf!
vatten smakar bajs, eller så gör det inte de.. vem vet ?  ingen har väl smakat bajs så..
fast jag är inte i kiss och bajs åldern så jag gillar inte det jag skriver just nu.. hehhe
issa dissade oss ddför period 4 :O vi som är så bäst ?
inte snelt :(
peeeeeeeeeeeceeeeeeeeeeeeeeee out !
sony ericsson ringer * ring ring * vi borde trycka på enter?
123, TRYCK!
röd och svart randigt, naajjjs ;)
nu ska vi gå ut och göra filmer hejdå hejdå hejdå hejdå hejdå hejdå hejdå hejdå hejdå hejdå hejdå
jag vet att du läser detta nu emma.. för jag ser dej.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0